Lotto abonnement opzeggen

Jammer dat je erover nadenkt om je Lotto abonnement te stoppen. Je kunt op drie manieren opzeggen: telefonisch, schriftelijk en online. Hieronder vind je de belangrijkste informatie om rekening mee te houden en kun jij jouw keuze maken.

Goed om te weten!

Je kunt jouw abonnement ook gemakkelijk en snel aanpassen via jouw persoonlijke Mijn Lotto. Bijvoorbeeld met minder loten meespelen, zonder Lotto XL meespelen of je getallen wijzigen.

Bij het opzeggen van je abonnement maak je geen kans meer op de Vaakst Vallende Jackpot in Nederland, exclusieve winacties voor abonnees of een van de vele andere Lotto prijzen.

Hoe wil je opzeggen?

  1. Telefonisch: 
    Opzeggen gaat het snelst en makkelijkst door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op 070 – 550 08 06 (gebruikelijke belkosten). Wij nemen jouw opzegging dan meteen in behandeling. Meer informatie

  2. Schriftelijk:
    Stuur een brief naar onze klantenservice (Klantenservice Lotto, Postbus 818, 2700 AV Zoetermeer) met de benodigde gegevens. Houd rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 10 werkdagen.

  3. Online: 
    Online opzeggen doe je het snelst door in te loggen, jouw opzegging wordt dan direct verwerkt. Kun je niet inloggen? Gebruik dan het opzegformulier. Houd dan wel rekening met een verwerkingstijd van ongeveer 10 werkdagen.

Liever jouw abonnement wijzigen?

Met minder loten meespelen, zonder Lotto XL meespelen of je getallen wijzigen? Je abonnement kun je super gemakkelijk aanpassen via jouw Mijn Lotto. Log in op Mijn Lotto en pas je abonnement naar jouw wensen aan.